Метою викладання дисципліни є вивчення архітектури процесорів та організація пам’яті, організація вводу-виводу даних. Вивчення особливостей архітектури мікропроцесорних комплектів різного призначення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
вміти:
-
розробляти архітектуру процесорів на базі арифметико-логічних пристроїв з розподіленою та зосередженою логікою і пристроїв управління з жорсткою та гнучкою логікою.
-
розробляти системи команд, формати і структуру даних, способи адресації команд та операндів, мікроалгоритми і мікропрограми реалізації різних операцій.
-
проводити розрахунки для порівняння ефективності варіантів побудови пристроїв комп’ютера.
-
розподіляти адресний простір комп’ютера, розробляти архітектуру віртуальної багаторівневої пам’яті комп’ютера і алгоритми обміну інформацією між пристроями пам’яті різного рівня.
-
розробляти програмні та апаратні засоби обміну даними між процесором.
Викладач дисципліни: Скрупський Степан Юрійович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 10 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 5 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
2-й,3-й |
2-й,3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 300 |
4-й, 5-й |
4-й, 5-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 13 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
38 год. |
10 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
52 год. |
12 год. |
Самостійна робота |
200 год. |
278 год. |
Індивідуальні завдання: 10год. |
Вид контролю: іспит, іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
Для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
Т10 |
Т11 |
|
14 |
14 |
15 |
14 |
14 |
14 |
15 |
100 |