Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, навиків та умінь, які дозволять йому використовувати сучасні комп'ютерні системи при практичному їх використанні як у навчальному процесі, так і на виробництві.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
Теоретичні основи архітектурної організації комп'ютерних систем;
-
Основи функціонування вузлів комп'ютерних систем;
-
Метрики комп'ютерних систем;
-
Принципи побудови комп'ютерних систем загального використання;
-
Принципи побудови відмовостійких комп'ютерних систем.
вміти:
-
Проводити вибір та настроювати конфігурації комп'ютерних систем з різноманітною архітектурою;
-
Проводити роботи по розробці та використання прикладного програмного забезпечення для комп'ютерних систем.
Викладач дисципліни: Точилін Сергій Дмитрович, к.ф.-м.н., доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 6 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 11 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
4-й |
4-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
7-й |
7-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 9,5 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
26 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
26 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
128 год. |
168 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
Змістовий модуль №5 |
Змістовий модуль №6 |
Змістовий модуль №7 |
T1 |
T2 |
T3 |
T2 |
T3 |
T2 |
T3 |
T3 |
T3 |
T3 |
|
30 |
30 |
40 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
100 |