Метою викладання дисципліни є вивчення теорії складності обчислень, елементарних структур даних, алгоритму сортування та алгоритм на графах, рекурсії та перебір і динамічне програмування
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
вміти:
-
проводити аналіз та вибір оптимальних алгоритмів та структур даних для вирішення наявних проблем
-
перетворювати похідні дані до виду, що дає можливість застосовувати найбільш продуктивні алгоритми.
-
застосовувати алгоритми аналізу та оптимально вирішувати базові задачі для мережевих структур
-
використовувати техніки ефективного вирішення оптимізаційних задач та задач на пошук екстремуму, оптимізувати переборні алгоритми
Викладач дисципліни: Ільяшенко Матвій Борисович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4,5 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 4 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Магістр зі спеціалізованих комп’ютерних систем
2121 Професіонал в галузі обчислювальних систем
2310 Викладач університетів та вищих навчальних закладів
|
Рік підготовки: |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 135 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 1 самостійної роботи студента – 7 |
Освітній ступень: Магістр |
12 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
26 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
90 год. |
125 год. |
Індивідуальні завдання: 7 год. |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
|
10 |
10 |
13 |
13 |
13 |
13 |
14 |
14 |
100 |