Метою викладання дисципліни є оволодіння основами теорії моделювання та базовими принципами моделювання складних технічних і економічних систем, оволодіти технологією імітаційного моделювання, навчитися обробляти та інтерпретувати результати моделювання, набути практичних навичок використання програмних засобів при моделюванні виробничих та обчислювальних систем.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
положення та визначення теорії моделювання;
-
методику моделювання та дослідження систем масового обслуговування;
-
узагальнене формулювання задач дослідження операцій;
-
технологію імітаційного моделювання;
-
основні принципи роботи в програмних засобах з комп‘ютерного та математичного моделювання;
-
основні етапи моделювання та проектування систем засобами комп‘ютерного та математичного моделювання;
-
сучасні мови та середовища моделювання та їх застосування.
вміти:
-
моделювати задачі лінійного програмування;
-
моделювати динамічні системи, що описуються системами диференційних рівнянь;
-
моделювати динамічні системи, що описуються системами диференційних рівнянь в частинних похідних;
-
відображати результати моделювання;
-
обробляти та інтерпретувати результати моделювання;
-
моделювати та досліджувати одно канальні та багатоканальні системи масового обслуговування (СМО);
-
розроблювати діаграми, створювати класи, групувати класи в пакети з використанням мови моделювання UML;
-
використовувати програмні засоби при моделюванні систем.
Викладач дисципліни: Кудерметов Равіль Камілович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 6 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 5 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
3-й |
3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
5-й |
5-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 9 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
26 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
8 год. |
год. |
Лабораторні |
26 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
120 год. |
166 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: іспи |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
Змістовий модуль №5 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
|
5 |
5 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
15 |
10 |
15 |
100 |