Мета: формування знань та практичних навичок щодо теорії і практики в отриманні і збереженні роботи.
Завдання: формування у студентів теоретичних засад пошуку роботи, особливостей працевлаштування в сучасних умовах, набуття вмінь аналізувати цілі і цінності життя, професійні цінності, приймати й обґрунтовувати рішення щодо власного працевлаштування, отримання практичних навичок щодо визначення професійних та особистих якостей працівників, адаптації потенційних працівників на робочому місці.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
- сучасну ситуацію на ринку праці;
- нормативно-правову базу з питань зайнятості населення;
- особливості працевлаштування в сучасних умовах;
- методику визначення професійних та особистих якостей працівників;
- принципи організації набору і відбору персоналу.
- оцінювати ситуацію на ринку праці;
- знаходити та використовувати різні джерела вакансій;
- планувати стратегії пошуку роботи;
- аналізувати цілі і цінності життя, професійні цінності;
- планувати співбесіду з роботодавцем;
- оцінювати свої можливості щодо пошуку роботи;
- оцінювати небезпеки при пошуку і отриманні роботи;
- працювати в команді;
- приймати і обґрунтовувати рішення щодо власного працевлаштування;
- адаптуватись в новому колективі..
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Проблеми зайнятості та стан ринку праці в Україні та області. Система працевлаштування незайнятого населення.
Цілі і цінності життя. Роль особи у вирішенні питань щодо власного працевлаштування.
Пошук роботи. Складання резюме.
Спілкування з роботодавцями.
Змістовий модуль 2.
Методика співбесіди під час прийняття на роботу.
Підготовка до першого робочого дня. Як утриматися на новій роботі.
Організація набору і відбору персоналу.
Викладач дисципліни: Васильєва О.О., доцент кафедри управління персоналом та економіка праці, к.ф.-м.н.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 4 |
05 Соціальні та поведінкові науки |
Вибіркова
|
Рівень вищої освіти магістр
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
051 Економіка за освітньою програмою Управління персоналом та економіка праці
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2
самостійної роботи студента – 4
|
Освітній ступень: магістр |
14 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
14 год. |
4 год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
80 год. |
112 год. |
Індивідуальні завдання: 12 год. |
Вид контролю: залік. |
Розподіл балів, які отримують студенти
Для денної форми навчання.
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види робіт:
активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 10 балів за кожне;
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 45 балів;
- тестування – до 25 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.
Для заочної форми навчання.
Для студентів заочної форми навчання - захист контрольної роботи - до 75 балів та тестування - до 25 балів.