Мета: формування у студентів теоретичних знань і практичних вмінь використання сучасних методологій та засобів із питань ефективного формування та управління командами.
Завдання: вивчення основних понять та ключових положень ефективного формування команди, процесів управління трудовими ресурсами та орієнтації цих процесів на досягнення ефективності діяльності і кінцевих результатів із мінімальними витратами часу та коштів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- теоретичні засади командоутворення;
- нормативно-методологічні положення з питань формування команди;
- основні принципи управління командою та характерні параметри системи управління;
- принципи поділу ролей у команді;
- особливості лідерства та формування командної культури;
- стратегії створення ефективної команди
- інструменти вирішення конфліктів в команді та мотивації до ефективної діяльності;
- особливості командного прийняття рішень.
вміти:
- оцінювати стан, динаміку, ефективність роботи команди;
- використовувати нормативно-методологічні положення з питань формування та функціонування команди ;
- здійснювати управління командою;
- виявляти лідерство і розподіляти ролі у команді;
- забезпечувати формування командної культури;
- володіти інструментами вирішення конфліктів в команді та мотивації до ефективної діяльності;
- розробляти та впроваджувати стратегії створення ефективної команди.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Командоутворення: сутність, типи й етапи розвитку
Моделі ефективних команд
Організаційні-економічні основи створення команди
Змістовий модуль 2.
Лідерство та управління командами
Стратегії створення ефективної команди
Управління конфліктами, мотивація та відповідальність в команді
Викладач дисципліни: Гудзь М.В., д.е.н., професор, професор кафедри управління персоналом і економіки праці,
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 4 |
05 Соціальні та поведінкові науки |
Вибіркова
|
Рівень вищої освіти магістр
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
051 Економіка за освітньою програмою Управління персоналом та економіка праці
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 4
|
Освітній ступень: магістр |
28 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
14 год. |
4 год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
52 год. |
84 год. |
Індивідуальні завдання: 26 год. |
Вид контролю: залік. |
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види робіт:
- активність роботи студента на семінарському занятті оцінюється до 6 балів (6 практичних заняття по 6 балів = 36 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 40 балів;
- тестування – до 24 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.