знати:
- основні вимоги до процесу планування, та типову структуру, плану
підприємства;
- процес планування на підприємстві, основи контролю та регулювання;
- схему аналізу ефективності використання фінансових планів.
вміти:
- генерувати нові ідеї, ініціативність та дух підприємництва;
- аналізувати, планувати та організовувати підприємницьку діяльність в сучасних
умовах;
- визначати бізнес-процеси, оцінювати їх вартість, розробляти та оцінювати
ефективність інноваційно-інвестиційних проектів і програм підприємництва за
допомогою коректно сформованої системи показників.
- аналізувати глобальні проблеми економічного розвитку, виявляти тенденції змін
зовнішнього середовища та прогнозувати їх розвиток.
- систематизувати наукові засади управління інноваційним розвитком, формувати
команди і будувати регламент діяльності в сфері торгівлі та біржової діяльності.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Сутність планування і особливості його здійснення на підприємстві
Система планів підприємства.
Оперативно-календарне планування.
Змістовий модуль 2.
Маркетингові дослідження і планування збуту продукції.
Матеріально-технічне забезпечення виробництва.
Забезпечення операційної діяльності виробничою потужністю.
Персонал і оплата праці.
Змістовий модуль 3.
Витрати виробництва.
Фінансове планування на підприємстві.
Організаційно-технічний розвиток.
Бізнес-планування.
Викладач: Василичев Д.В., доцент кафедри управління персоналом та економіки
праці, к.е.н., доц.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 5 |
07 Управління та
адміністрування
|
Вибіркова
|
Рівень вищої освіти магістр
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
076 Підприємництво,
торгівля та біржова
діяльність за освітньою
програмою Економіка та
організація електронної
торгівлі та біржової
діяльності
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 3 |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 150 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 8
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
28 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
14 год. |
2 год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
76 год. |
108 год. |
Індивідуальні завдання: 32 год. |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Перший та другий змістовні модулі разом оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види
робіт:
- активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 12
балів (4 практичних заняття по 12 балів = 48 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 28
балів;
- тестування – до 24 балів.
Третій змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види
робіт:
- активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 12
балів (3 практичних заняття по 12 балів = 36 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 40
балів;
- тестування – до 24 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий
змістовні модулі.