- класифікації і загальних характеристик електронних систем взаєморозрахунків;
- методології та технології реалізації маркетингових заходів в мережі Інтернет;
- тактичних прийомів електронної комерції.
вміти:
- використовувати сучасні мережні інформаційні продукти;
- здійснювати організацію зв’язків підприємства у мережі;
- застосовувати методи ціноутворення в електронній комерції;
- здійснювати побудову нейронних мереж різної структури і складності;
- розробляти рекламні кампанії в мережі;
- використовувати методи реалізації банерної реклами;
- розробляти концептуальні положення з організації віртуального представництва підприємства у мережі;
- проводити детальний аналіз витрат на розробку віртуального представництва підприємства;
- обґрунтувати доцільність розробки проекту на підставі оцінки та аналізу прибутковості та економічного ефекту від проекту;
- використовувати платіжні системи для розрахунків через Інтернет;
- створювати багатофункціональні Web-сайти для здійснення в мережі Інтернет;
- виконувати ділові операції та угоди з використанням сучасних електронних засобів та прикладних програм побудови систем комерційної діяльності в мережі Інтернет.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Основні поняття електронної комерції.
Маркетинг в електронній комерції.
Електронний ринок на базі Інтернет .
Змістовий модуль 2.
Електронна підтримка покупців в споживацькому секторі.
Тактичні прийоми електронної комерції.
Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет.
Електронні платіжні системи та фінансові інструменти.
Викладачі: к.е.н., доц. Плинокос Д.Д.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 4 |
07 Управління та адміністрування |
Вибіркова
|
Рівень вищої освіти магістр
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність за освітньою програмою Економіка та організація електронної торгівлі та біржової діяльності
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
10-й |
10-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2
самостійної роботи студента – 7
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
14 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
14 год. |
2 год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
60 год. |
80 год. |
Індивідуальні завдання: 32 год. |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види робіт:
- активність роботи студента на семінарському занятті оцінюється до 6 балів (6 практичних заняття по 6 балів = 36 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 40 балів;
- тестування – до 24 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.