Ви є тут

Головна

Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика дошкільного навчання та виховання дітей з вадами мовлення»  є  формування знань, навичок і вмінь, розвиток здібностей, що дають змогу формувати у студентів професійних компетенцій в області навчання і виховання дітей в
спеціальному дитячому закладі для дітей з вадами мовлення, підготовка їх до проведення ефективної корекційно-виховної роботи у спеціальних дошкільних закладах.    
 
Завдання дисципліни:
·       ознайомлення студентів з теоретичними основами дошкільних методик навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення, які підкріплюються конкретними практичними матеріалами;
·       навчання умінню застосовувати теоретичні знання з даного курсу та споріднених дисциплін і знання, здобуті при самостійному опрацюванні спеціальної літератури, на практиці (під час підготовки до практичних занять, при написанні рефератів тощо);
·       навчання складанню конспектів занять, зразків бесід з батьками, текстів та методичних розробок дидактичних ігор, вправ;
·       навчання плануванню спільної роботи логопеда з вихователями з розвитку мовлення та інших розладів програми навчання і виховання дітей дошкільного віку;
·       ознайомлення з передовим педагогічним досвідом працівників спеціальних
·       дошкільних установ для дітей з порушеннями мовлення.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати: зміст, методи, форми, методики навчання і виховання дітей у спеціальному дошкільному закладі та сучасні вимоги до них;
вміти: складати конспекти занять, зразки бесід з батьками, тексти та методичні розробки дидактичних ігор, вправ; планувати та впроваджувати спільну роботу логопеда з іншими спеціалістами дошкільного закладу з розвитку мовлення та інших розділів програми навчання і виховання дітей дошкільного віку