- історією становлення та розвитку університетської освіти;
- нормативно-правову базу, що регламентує освітню діяльність на сучасному етапі;
- сутність й соціальне значення вищої освіти, сучасних тенденцій її розвитку;
- напрями, методи та засоби самостійного й ефективного навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій.
вміти:
- аналізувати історією становлення та розвитку університетської освіти;
- застосовувати нормативно-правову базу, що регламентує освітню діяльність на сучасному етапі;
- враховувати сутність й соціальне значення вищої освіти, сучасних тенденцій її розвитку;
- використовувати напрями, методи та засоби самостійного й ефективного навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.Університетська освіта в контексті Болонського процесу.
Головні тенденції розвитку вищої освіти в європейських країнах.
Фундаменталізація та індивідуалізація підготовки фахівців з вищою освітою.
Організація навчального процесу в університеті.
Змістовий модуль 2. Фахова підготовка у вищому навчальному закладі та студентське самоврядування.
Фахова підготовка у вищому навчальному закладі: вступ до спеціальності.
Бібліотека університету і правила користування її фондами.
Соціально-культурна інфраструктура університету.
Студентське самоврядування як невід’ємна складова демократизації вищої школи.
Викладачі дисципліни: Карпенко А.В., к.е.н., доцент, доцент кафедри управління персоналом і економіки праці;
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань
0305 Економіка та підприємництво
|
Вибіркова
|
Рівень вищої освіти бакалавр
|
Модулів – 1 |
Напрям підготовки 6.030505 Управління персоналом та економіка праці
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
1-й |
1-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання _______
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 90 |
1-й |
1-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2
самостійної роботи студента – 3
|
Освітній ступень: бакалавр |
12 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
12 год. |
год. |
Лабораторні |
год. |
год. |
Самостійна робота |
46 год. |
66 год. |
Індивідуальні завдання: 20 год. |
Вид контролю: залік. |
Розподіл балів, які отримують студенти
Для денної форми навчання.
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види робіт:
- активність роботи студента на семінарському занятті оцінюється до 6 балів (7 практичних заняття по 5 балів = 35 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 40 балів;
тестування – до 25 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.
Для заочної форми навчання.
Підготовлена контрольна робота – до 60 балів, захист контрольної роботи – до 40 балів.
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю по кожному змістовному модулю враховуються наступні види робіт:
- активність роботи студента на семінарському занятті оцінюється до 8 балів (3 практичних заняття по 8 балів = 24 балів);
- захист індивідуального домашнього завдання студента оцінюється до 40 балів;
- тестування – до 36 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.