Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Метою викладання дисципліни є засвоєння студентами системи теоретичних знань щодо планування розвитку територій та формування професійних компетентностей з управління стратегічними та тактичними змінами територій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- принципи та засади державної регіональної політики, нормативно-правові основи територіального планування;
- сутність, форми і методи планування та прогнозування соціально-економічного розвитку об’єктів управління, знання системи планування в Україні;
- цілі, завдання і функції стратегічного планування територій, складові процесу стратегічного планування територій;
- складові інституційного, інформаційного та організаційного забезпечення процесу планування розвитку територій;
- основні аспекти, етапи, методи соціально-економічного аналізу розвитку територій;
- механізми реалізації стратегічного плану розвитку територій;
- систему моніторингу та оцінки його реалізації;
- сутність оперативного планування, підходів до розробки оперативних планів територіального розвитку.
вміти:
- розкривати сутність і зміст державної регіональної політики в контексті планування розвитку територій та роль місцевих органів влади у її реалізації;
- аналізувати вітчизняний та зарубіжний досвід планування з метою його використання у подальшій роботі;
- здійснювати вибір доцільних методів аналізу розвитку територій з урахуванням їх особливостей;
- аналізувати ресурсний потенціал регіону, визначати проблеми та напрями перспективного розвитку міст і регіонів, окреслювати пріоритети розвитку;
- обґрунтовувати і формулювати цілі розвитку територій, визначати її сильні і слабкі сторони;
- визначати тактику, політику, процедури, правила впровадження і реалізації стратегічного планування розвитку територій, здійснювати вибір програм і проектів;
- організовувати інформаційне та організаційне забезпечення процесу планування;
- визначати оперативні цілі, здійснювати організацію розробки та реалізації оперативного плану розвитку території;
Викладач дисципліни: Кутідзе Людмила Сергіївна, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
28 «Публічне управління та адміністрування»
|
вибіркова
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2,33
самостійної роботи студента – 5
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
14 год.
|
4 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
2 год.
|
Самостійна робота
|
60 год.
|
84 год.
|
Індивідуальні завдання (денне відділення): 2 год.
|
Вид контролю: залік
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1: 2,14
для заочної форми навчання – 1: 14,3
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – залік
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 1
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Контрольна робота
|
|
16
|
16
|
16
|
16
|
16
|
20
|
100
|
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 2
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
Контрольна робота
|
|
16
|
16
|
16
|
16
|
16
|
20
|
100
|