Метою викладання дисципліни є вивчення теоретичних основ програмування, методів обробки різних даних, принципів побудови алгоритмів, а також простих та складних програм на мові програмування Сі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні прийоми роботи з інтегрованими середовищами програмування;
-
загальні відомості про програми на мові Сі;
-
лексичні основи мови Сі;
-
базові типи даних мови Сі;
-
основні оператори мови Сі;
-
принципи роботи з даними та масивами даних різних типів;
-
принципи побудови алгоритмів, а також простих та складних програм на мові програмування Сі.
вміти:
-
працювати в різних середовищах програмування;
-
звести постановку задачі до алгоритму;
-
розробляти та підлагоджувати алгоритми, програми, які реалізують обчислювальні процеси;
-
використовувати методи обробки різних даних;
-
оформити програму з використанням стандартів.
Викладач дисципліни: Шкарупило Вадим Вікторович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 5 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
1-й |
1-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 150 |
1-й |
1-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 8 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
12 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
38 год. |
8 год. |
Самостійна робота |
100 год. |
138 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: диф.залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для диферинційного заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
|
5 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
15 |
15 |
15 |
100 |