Метою викладання дисципліни є розрізняти основні функції ОС, навчитись керувати задачами, пам’яттю, файлами, здійснювати планування та диспетчеризацію задач. Навчитись розробляти блоки ОС
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
вміти:
-
Керувати задачами
-
Здійснювати планування та диспетчеризацію задач
-
Керувати пам’яттю
-
Керувати файлами
-
Обробляти переривання
-
Керувати процесами
-
Керувати пристроями введення-виведення
-
Розробляти блоки ОС
-
Розрізняти і вміти використати сучасні ОС
Викладач дисципліни: Тягунова Марія Юріївна, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 7 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 8 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
2-й, 3-й |
2-й, 3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 210 |
4-й, 5-й |
4-й, 5-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 1 самостійної роботи студента – 10 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
24 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
8 год. |
год. |
Лабораторні |
38 год. |
8 год. |
Самостійна робота |
140 год. |
194 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: іспит, залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
|
14 |
14 |
14 |
14 |
15 |
14 |
15 |
100 |
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
T8 |
T9 |
T10 |
T11 |
T12 |
T13 |
T14 |
|
14 |
41 |
15 |
14 |
14 |
14 |
15 |
100 |