Метою викладання дисципліни є вивчення студентами: тенденцій розвитку САПР; основних термінів та визначень; принципів побудови та функціонування САПР; моделей, методів та програм моделювання на усіх рівнях проектування комп'ютерних систем (КС); проведення порівняльного аналізу; методів пошуку оптимальних рішень, формування у студентів базових теоретичних знань та практичних навичок.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
призначення САПР КС та їх структуру;
-
склад та призначення програмного забезпечення САПР;
-
задачі, моделі та методи на різних рівнях автоматизованого проектування
-
комп'ютерних систем;
-
методи порівняльного аналізу та пошуку оптимальних рішень.
вміти:
-
володіти методами та засобами проектування комп’ютерних систем;
-
здійснювати декомпозицію проектної задачі;
-
визначати математичну модель для рішення задачі проектування;
-
формулювати критерії оцінки якості проектних рішень;
-
визначати методи оптимізації;
-
вибирати (розробляти) мову опису вхідної інформації, щодо об’єкту проектування;
-
вирішувати поставлену задачу проектування за допомогою САПР.
Викладач дисципліни: Киричек Галина Григорівна, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 6 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 7 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
4-й |
4-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
7-й |
7-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 10 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
26 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
8 год. |
год. |
Лабораторні |
26 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
140 год. |
166 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
Змістовий модуль №5 |
Змістовий модуль №6 |
Змістовий модуль №7 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
|
5 |
10 |
5 |
10 |
5 |
10 |
10 |
15 |
15 |
15 |
100 |