Ви є тут

Головна

Метою викладання дисципліни є формування у студентів системи знань з теорії та практики застосування технологій публічного адміністрування в публічному управлінні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  • термінологію щодо основних понять і категорій у сфері технологій публічного адміністрування;
  • особливості застосування технологій публічного адміністрування на рівні підприємства, регіону, держави;
  • вітчизняний та міжнародний досвід з теорії та практики застосування технологій публічного адміністрування в публічному управлінні;

вміти:

  • виявляти чинники поліпшення ефективності у сфері технологій публічного адміністрування ;
  • аналізувати та застосовувати на практиці технологій публічного адміністрування на рівні підприємства, регіону, держави;
  • проводити заходи щодо організації робіт із розробки та впровадження  нових інструментів та технологій  публічного менеджменту в діяльність владних інститутів,  підвищення результативності їхнього функціонування та якості послуг, що надаються населенню.

 

Викладач дисципліни: Ткачук Олександр Юхимович, к.е.н., доцент кафедри менеджменту

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 3

Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування»

нормативна

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

5-й

5-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання:

Семестр

Загальна кількість годин – 90

10-й

10-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 3,5

самостійної роботи студента – 4

Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр

28 год.

6 год.

Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування

 

Практичні, семінарські

14 год.

2 год.

Самостійна робота

26 год.

82 год.

Індивідуальні завдання: 22 год.

Вид контролю: іспит

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 1:1,14

для заочної форми навчання – 1: 10,25

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Форма підсумкового контролю – іспит

Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

6

7

5

7

 8

7

10

8

7

7

9

9

10

100

Т1, Т2 ... Т13 – теми змістових модулів