Метою викладання дисципліни є формування у студентів системи знань з теорії та практики застосування технологій публічного адміністрування в публічному управлінні.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
термінологію щодо основних понять і категорій у сфері технологій публічного адміністрування;
-
особливості застосування технологій публічного адміністрування на рівні підприємства, регіону, держави;
-
вітчизняний та міжнародний досвід з теорії та практики застосування технологій публічного адміністрування в публічному управлінні;
вміти:
-
виявляти чинники поліпшення ефективності у сфері технологій публічного адміністрування ;
-
аналізувати та застосовувати на практиці технологій публічного адміністрування на рівні підприємства, регіону, держави;
-
проводити заходи щодо організації робіт із розробки та впровадження нових інструментів та технологій публічного менеджменту в діяльність владних інститутів, підвищення результативності їхнього функціонування та якості послуг, що надаються населенню.
Викладач дисципліни: Ткачук Олександр Юхимович, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування»
|
нормативна
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання:
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3,5
самостійної роботи студента – 4
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
2 год.
|
Самостійна робота
|
26 год.
|
82 год.
|
Індивідуальні завдання: 22 год.
|
Вид контролю: іспит
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,14
для заочної форми навчання – 1: 10,25
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – іспит
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
Т11
|
Т12
|
Т13
|
6
|
7
|
5
|
7
|
8
|
7
|
10
|
8
|
7
|
7
|
9
|
9
|
10
|
100
|
Т1, Т2 ... Т13 – теми змістових модулів