Ви є тут

Головна

Студенти кафедри маркетингу та логістики ЗНТУ на чолі з завідуючою кафедрою д.е.н., професором Лифар В.В., разом з доцентом кафедри Антонюк К.І. відвідали та взяли активну участь у конференції «Розвиток туристичної привабливості регіону через підвищення ефективності діяльності МСБ сектору HoReCa», яка відбулася 5-6 грудня 2017 р. у виставковому центрі «Козак-палац». Високий рівень конференції, організованої Запорізькою торгово-промисловою палатою, за підтримки ЄБРР, відзначили провідні фахівці, практики та представники органів влади та місцевого самоврядування.

Викладачі та студенти кафедри маркетингу та логістики прийняли участь у роботі конференції 5 грудня, а саме відвідали першу частину заходу – Блок 1 «Кращі європейські та вітчизняні практики діяльності та просування об'єктів HoReCa». зокрема, були заслухані доповіді наступних учасників:

– Ірина Сідлецька, генеральний директор мережі готелів Premier Hotels and Resorts, тема доповіді: «Успішна бізнес-модель функціонування готелю в умовах сучасного ринку»;

– Максим Богданов, керівник департаменту продажів Reikartz Hotel Groups, тема доповіді: «Системний підхід в організації продажів в готелях»;

– Юлія Косенко, засновник HoReCa Keys, тема доповіді: «Вузька спеціалізація готелю. Створюйте неповторну цінність для гостя»;

– Михайлина Xорозова, співвласник та експерт School of Hotel Basics Michelle, тема доповіді: «Сервісна стратегія та політика клієнтоорієнтованості»;

– Борис Шевельов, засновник консалтингової компанії HoRes Pro, тема доповіді: «Стратегія ресторану: гарантовані фактори успіху»;

– Віталій Маначинський, керуючий партнер PR bar, тема доповіді: «Нульовий бюджет на маркетинг бару. Міф чи реальність?»;

– Тетяна Гончаренко, консультант з Business Development Sales&Marketing, Заступник Голови Громадської ради при управлінні туризму м. Львова, тема доповіді: «Стратегічний маркетинг»;

– Олександр Мороз, комерційний директор Premier Connect, тема доповіді: «Практичні поради зі збільшення ефективності просування готелів в електронних каналах продажу».