Ви є тут

Головна

Метою викладання дисципліни є надання студентам теоретичних знань та формування в них навичок використання інструментів управління розвитком організації.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- основні теорії, принципи, методи аналізу та оцінювання процесів розвитку організації;

- складові процесу розвитку підприємств та ієрархію форм реалізації організаційного розвитку на підприємстві;

- технологічні і економічні інтереси усіх учасників, що утворюють єдиний ланцюг матеріального руху, з метою досягнення загальносистемних цілей розвитку підприємств;

- методологічні засади проектування ефективних організаційних структур управління та організації (філій підприємства) для забезпечення розвитку підприємств;

- основні підходи до моделювання розвитку підприємств з урахуванням особливостей їх функціонування.

вміти:

  • досягати мобілізації;
  • розробляти бачення перспективи;
  • будувати систему показників;
  • будувати економічну модель;
  • упорядковувати інфраструктуру;
  • перепроектовувати роботи;
  • концентруватися на потребах ринку;
  • знаходити рові види бізнесу;
  • використовувати інформаційні технології;
  • розробляти систему винагороди;
  • організовувати особисте навчання;
  • здійснювати розвиток організації.

 

Викладачі дисципліни: Пуліна Тетяна Веніамінівна, д.е.н., професор кафедри менеджменту (лекції), Соріна Оксана Олександрівна, старший викладач кафедри менеджменту (практичні заняття).

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 3

Галузь знань

28 «Публічне управління та аміністрування»

нормативна

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 1

5-й

5-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання: –

Семестр

Загальна кількість годин – 90

10-й

10-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 3,5

самостійної роботи студента – 4

Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр

28 год.

6 год.

Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування

 

Практичні, семінарські

14 год.

4 год.

Самостійна робота

48 год.

80 год.

Індивідуальні завдання (денне відділення): -

Вид контролю: Іспит

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 1:1,14

для заочної форми навчання – 1: 8

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Форма підсумкового контролю – іспит

Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль №2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

200/2=100

20

20

20

20

20

20

20

20

20

20

Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.