Метою викладання дисципліни є надання студентам теоретичних знань та формування в них навичок використання інструментів управління розвитком організації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні теорії, принципи, методи аналізу та оцінювання процесів розвитку організації;
- складові процесу розвитку підприємств та ієрархію форм реалізації організаційного розвитку на підприємстві;
- технологічні і економічні інтереси усіх учасників, що утворюють єдиний ланцюг матеріального руху, з метою досягнення загальносистемних цілей розвитку підприємств;
- методологічні засади проектування ефективних організаційних структур управління та організації (філій підприємства) для забезпечення розвитку підприємств;
- основні підходи до моделювання розвитку підприємств з урахуванням особливостей їх функціонування.
вміти:
-
досягати мобілізації;
-
розробляти бачення перспективи;
-
будувати систему показників;
-
будувати економічну модель;
-
упорядковувати інфраструктуру;
-
перепроектовувати роботи;
-
концентруватися на потребах ринку;
-
знаходити рові види бізнесу;
-
використовувати інформаційні технології;
-
розробляти систему винагороди;
-
організовувати особисте навчання;
-
здійснювати розвиток організації.
Викладачі дисципліни: Пуліна Тетяна Веніамінівна, д.е.н., професор кафедри менеджменту (лекції), Соріна Оксана Олександрівна, старший викладач кафедри менеджменту (практичні заняття).
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
28 «Публічне управління та аміністрування»
|
нормативна
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 1
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3,5
самостійної роботи студента – 4
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
4 год.
|
Самостійна робота
|
48 год.
|
80 год.
|
Індивідуальні завдання (денне відділення): -
|
Вид контролю: Іспит
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,14
для заочної форми навчання – 1: 8
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – іспит
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Змістовий модуль №1
|
Змістовий модуль №2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
200/2=100
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.