Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Метою викладання дисципліни є формування у студентів системи знань з теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування систем управління якістю; вивчення нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
термінологію щодо основних понять і категорій у сфері управління якістю;
-
особливості управління якістю на рівні підприємства;
-
вітчизняний та міжнародний досвід з управління якістю;
-
питання впливу якості на прибуток підприємства, класифікації витрат щодо якості;
-
правове забезпечення управління якістю.
вміти:
-
виявляти чинники поліпшення якості продукції та забезпечення її конкурентоспроможності;
-
аналізувати та застосовувати на практиці принципи, методи й правила управління якістю;
-
проводити заходи щодо організації робіт із розробки та впровадження систем управління якістю відповідно до рекомендацій міжнародних стандартів ISO серії 9000.
Викладач дисципліни: Соріна Оксана Олександрівна, старший викладач кафедри менеджменту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 4
|
Галузь знань
28 «Публічне управління та адміністрування»
|
нормативна
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 1
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 120
|
9-й
|
9-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3,5
самостійної роботи студента – 6,5
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
4 год.
|
Самостійна робота
|
52 год.
|
110 год.
|
Індивідуальні завдання (денне відділення): 26
|
Вид контролю: Іспит
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,86
для заочної форми навчання – 1:11
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – іспит
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 1
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Контрольна робота
|
13
|
14
|
5
|
6
|
16
|
14
|
12
|
20
|
100
|
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 2
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
Т11
|
Т12
|
Т13
|
Контрольна робота
|
16
|
16
|
14
|
14
|
12
|
8
|
20
|
100
|
Т1, Т2 ... Т13 – теми змістового модуля