Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Мета: засвоєння теоретичних знань та формування професійних компетентностей щодо усвідомлення теоретико-методологічних засад публічного адміністрування, поглибленого розуміння врядування, обґрунтування основних рис держави та з’ясування особливостей публічної адміністрації на державному, регіональному та місцевому рівнях.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
− методологічні основи публічного адміністрування;
− інструментарій публічного адміністрування;
− моделі публічного адміністрування;
− технологію вирішення конфліктів в публічному адмініструванні та техніку боротьби зі стресовими ситуаціями;
− основи культури та етики у публічних установах;
− сучасні механізми управління суспільним розвитком;
− еволюцію теорії держави та суспільства;
− зміст суспільно-політичних процесів та розуміння можливих тенденцій розвитку;
− інноваційні технології публічного адміністрування;
− теорію та практику застосування публічного адміністрування за кордоном та в Україні.
вміти:
– використовувати сучасні підходи до роботи в галузі публічного адміністрування і державної служби з використанням сучасних інструментів, засобів, технік і технологій;
– розробляти системи публічної звітності в установах галузі публічного адміністрування;
– визначати ефективність та результативність демократичного врядування;
– аналізувати і при необхідності адаптувати зарубіжний досвід у процесі застосування моделей в галузі публічного адміністрування;
– використовувати інструменти вирішення конфліктів у публічному адмініструванні та антистресові засоби;
– ідентифікувати сучасні механізми управління суспільним розвитком;
– здійснювати діагностичний аналіз суспільно-політичних процесів та визначати пріоритетні тенденції розвитку;
– визначати тенденції інноваційного розвитку України та розробляти заходи щодо активізації інноваційної діяльності в межах публічного адміністрування.
мати навички:
– визначення принципів врядування та механізмів регулювання соціально-економічних процесів;
– визначення ефективності та результативності демократичного врядування;
– визначення професійно-кваліфікаційних характеристик публічних службовців;
– проведення аналізу конфліктних ситуацій у діяльності публічних службовців;
– здійснення обґрунтування вибору методів та моделей адміністративно-управлінських процесів;
– визначення оптимальних управлінських рішень для врегулювання конфліктів та стресових ситуацій;
– визначення суспільних та адміністративних моделей на основі оцінки ефективності управлінських процесів;
– прогнозування сучасних тенденцій взаємодії владних структур, політичних і громадських організацій для підвищення ефективності управління на центральному і регіональному рівнях;
– здійснення координації активності громадськості в суспільстві;
– ідентифікації суспільно-політичних процесів та визначення їх впливу на соціально-економічний розвиток;
– здійснення оцінки ефективності інновацій у публічному адмініструванні.
Викладач: Ґудзь Петро Васильович, професор, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.