Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Мета: ознайомлення із сучасними методиками викладання дисциплін у вищій школі, методологією розробки методичних матеріалів до викладання та формування вмінь щодо проведення всіх форм занять.
Завданням вивчення дисципліни є:
– сформувати поняття «навчального процесу»;
– розглянути його головні аспекти (навчання як система подачі знань; навчання як навчальна діяльність студентів);
– познайомитися з формами організації навчального процесу;
– розглянути поняття «зміст освіти»;
– навчитися розбиратися у структурі навчально-методичної документації зі спеціальності, зокрема: Держстандарт освіти у вигляді ОКХ, ОПП і т.д.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
− роль і значення вищої освіти в розвитку суспільства;
− нормативно-правові засади функціонування вищої освіти в Україні;
− особливості організації управління вищою освітою;
− дидактичні основи підготовки управлінських кадрів у системі вищої освіти;
− методичні основи викладання навчальних дисциплін;
− методологічні основи активізації навчального процесу;
− дидактичні основи управління навчально-творчою діяльністю.
вміти:
– застосовувати набуті знання у реальному навчально-виховному процесі;
– володіти основними категоріями методики викладання у вищій школі та застосовувати їх при виконанні теоретичних та практичних занять;
– ставити мету, планувати, організовувати, стимулювати, контролювати, аналізувати результати навчально-пізнавальної діяльності студентів.
мати навички:
– проведення занять у вищому навчальному закладі;
– підготовки ґрунтовного методичного забезпечення для проведення різних видів занять та діагностики знань студентів.
Викладач: Ґудзь Петро Васильович, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту
Т1, Т2 ... Т8 – теми змістових модулів.