Метою викладання дисципліни є вивчення теоретичних основ програмування на мові С++, методів обробки різних даних, оволодіння практичних навичок роботи з різними інтегрованими середовищами програмування, використання прикладного програмного забезпечення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні прийоми роботи з інтегрованими середовищами програмування;
-
теоретичні основи мови С++;
-
методи обробки різних даних;
-
принципи побудови алгоритмів;
-
принципи побудови складних програм.
вміти:
-
визначати для вирішення задачі технологію програмування, мову, систему програмування, інструментальне середовище;
-
здійснювати функціональну та об’єктну декомпозицію програми відповідно до обраної технології програмування
-
виконувати розробку коду програми;
-
програмувати динамічні структури даних;
-
виправляти синтаксичні та семантичні помилки коду;
-
налагоджувати та тестувати програми.
Викладач дисципліни: Шкарупило Вадим Вікторович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 9 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 5 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
1-й,2-й |
1-й,2-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 270 |
2-й, 3-й |
2-й, 3-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 13 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
38 год. |
10 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
64 год. |
14 год. |
Самостійна робота |
168 год. |
246 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: залік,іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
|
16 |
17 |
17 |
16 |
17 |
17 |
100 |
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
T11 |
Т12 |
Т13 |
|
14 |
14 |
15 |
14 |
14 |
14 |
15 |
100 |